Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Current
Archives
Submissions
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 2 (2020)
Vol. 9 No. 2 (2020)
Published:
2020-12-18
Editorial
Editorial, issue 9(2)
Johanna Heikka , Merja Koivula, Jenni Salminen, Niina Rutanen
194–196
PDF
Peer-reviewed articles
”Pidetään huolta ettei erotella tyttöjen ja poikien juttuja”. Tasa-arvoa, yhdenvertaisuutta ja sukupuolisensitiivisyyttä rakentavat diskurssit paikallisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa
Mervi Eskelinen, Susanna Itäkare
197-229
PDF (Suomi)
Sitoutuneet, epävarmat ja poistujat – varhaiskasvatuksen opettajaksi opiskelevien sitoutuneisuus työelämään opintojen loppuvaiheessa
Essi Kantonen, Eeva-Leena Onnismaa, Jyrki Reunamo, Leena Tahkokallio
264-289
PDF (Suomi)
Children’s understanding of representations of basic chemistry after participating in an early childhood drama pedagogical activity
Annika Åkerblom, Niklas Pramling
290-313
PDF
Äitien luottamuksen rakentuminen kasvattajiin varhaiskasvatuksen aloituksessa
Niina Rutanen , Kati Laaksonen
349-372
PDF (Suomi)
Inklusiivisen pedagogiikan johtaminen varhaiskasvatuksessa
Paula Laakso, Päivi Pihlaja, Eero Laakkonen
373-398
PDF (Suomi)
Muuttuuko isien vertaistuen tarve lapsen syntymän jälkeisinä vuosina? Seurantatutkimus isien suhtautumisesta vertaistukeen ja vertaistuen kehittämiseen
Marko Lähteenmäki, Päivi Pihlaja, Eero Laakkonen
399–419
PDF (Suomi)
An investigation of Swedish pre-service preschool teachers’ knowledge about the negative numbers
Timo Tossavainen, Maria Edholm, Ewa-Charlotte Faarinen, Maria Lundqvist
420-436
PDF
Obstacles to dialogic encounters between parents and staff in pre-primary school
Taina Kyrönlampi, Marja-Leena Böök, Hannele Karikoski
437-455
PDF
Not okay: Preschool teachers talk about inappropriate touching
Maria Hedlin, Magnus Åberg
456-476
PDF
Constructing social participation around digital making: A Case study of multiliteracy learning in a Finnish day care centre
Satu Valkonen, Reijo Kupiainen, Michael Dezuanni
477-497
PDF
Patterns of teacher-child relationships quality: Young children’s perspectives
Anastasia Vatou, Athanasios Gregoriadis, Nikolaos Tsigilis, Vasilis Grammatikopoulos
498-521
PDF
Miten monikielisyys ja kielitietoiset toimintatavat koetaan varhaiskasvatuksessa?
Mari Honko, Sanna Mustonen
522–550
PDF (Suomi)
Young children’s perspectives regarding rough and tumble play: A systematic review
Pirkko Siklander, Julie Ernst, Rune Storli
551-572
PDF
Non-peer reviewed writings
Monitahoisten vaatimusten keskellä: Yksinhuoltajaäitien epätyypilliset työajat ja työn ja perhe-elämän yhteensovittaminen
Sanna Moilanen
230-241
PDF (Suomi)
Kehittävän varhaiskasvatuksen mahdollisuudet
Pentti Hakkarainen
242–263
PDF (Suomi)
Häpeä osana suomalaista kasvatuskulttuuria. Välähdyksiä 1950-luvulta 2020-luvulle
Laura Flemming, Sara Sintonen
314–328
PDF (Suomi)
”Kohti elävää myötätuntokulttuuria”: Päiväkotien myötätuntokäytännöt liikkeessä
Anna Pauliina Rainio, Emma Kurenlahti, Linda Nurhonen, Annukka Pursi, Jaakko Hilppö, Lasse Lipponen
329–348
PDF (Suomi)
Language
English
Suomi
Make a Submission
Make a Submission
Please read our new
privacy policy
.
I accept