Sanansyntyopin asema äidinkielen opetuksessa
Avainsanat:
johto-oppi (ks. myös sananmuodostus), kontrastiivinen tutkimus, sananmuodostus (ks. myös johto-oppi), sanastontutkimus (ks. myös lainasanat, leksikografia, sanahistoria), äidinkielenopetus (ks. myös ylioppilasaineet)
Abstrakti
Kielenainekset-rikas (kieli: suomi, sivulla: 189)
ajoittainen (kieli: suomi, sivulla: 193)
huoneisto (kieli: suomi, sivulla: 188)
jäähdyt|in ~ -täjä (kieli: suomi, sivulla: 189)
kaasutin (kieli: suomi, sivulla: 189)
kaasuttaja (kieli: suomi, sivulla: 189)
kangistua (ki
Viittaaminen
Cannelin, K. (1931). Sanansyntyopin asema äidinkielen opetuksessa. Virittäjä, 35, 186. Noudettu osoitteesta https://journal.fi/virittaja/article/view/29067