Moninaisuuden ykseys vai ykseyden moninaisuus?

  • Karin Filander Tampereen yliopisto
Avainsanat: aikuiskasvatus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10754], tiede [http://www.yso.fi/onto/yso/p2240], tulevaisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p817]

Abstrakti

Aikuiskasvatustiede on jälleen kerran risteysasemalla: yhtäällä puhutaan monitieteisyydestä, toisaalla korostetaan tutkimusalan itseymmärrystä. Aikuiskasvatuksen Tutkimusseura kutsui alkuvuodesta tutkijat keskustelemaan tieteenalan tulevaisuudesta.

Kirjoittajan esittely

Karin Filander, Tampereen yliopisto

FT, dosentti

Aikuiskasvatuksen Tutkimusseuran esihenkilö

Osasto
Näkökulmia tutkimukseen
Julkaistu
touko 16, 2017
Viittaaminen
Filander, K. (2017). Moninaisuuden ykseys vai ykseyden moninaisuus?. Aikuiskasvatus, 37(2), 143–146. https://doi.org/10.33336/aik.88419