Voiko verkkokurssi olla elämänmakuinen oppimisseikkailu?
Kirjoituksia koulutuskokemuksista -kilpailussa 3.
Avainsanat:
aikuiskoulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p300], verkko-opiskelu [http://www.yso.fi/onto/yso/p9885], verkko-opetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p6621], kokemusoppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p7482]
Abstrakti
Millainen merkitys seikkailulla ja elämyksellisyydellä on oppimisprosessissa? Miten voimme opiskelijalähtöisellä suunnittelulla edistää mielekästä verkko-oppimista? Entä tarjoamalla tarkoituksenmukaisia ohjaus- ja tukipalveluja? Tai vaikkapa toteuttamalla mielekkään oppimisen seitsemää kriteeriä? Voiko verkko-opetukseen osallistuminen ylipäätään olla aikuisopiskelijalle mielekästä?
Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
May 15, 2004
Viittaaminen
Lehto, S. (2004). Voiko verkkokurssi olla elämänmakuinen oppimisseikkailu? Kirjoituksia koulutuskokemuksista -kilpailussa 3. Aikuiskasvatus, 24(2), 174–180. https://doi.org/10.33336/aik.93558