Voiko verkkokurssi olla elämänmakuinen oppimisseikkailu?
Kirjoituksia koulutuskokemuksista -kilpailussa 3.
Abstract
Millainen merkitys seikkailulla ja elämyksellisyydellä on oppimisprosessissa? Miten voimme opiskelijalähtöisellä suunnittelulla edistää mielekästä verkko-oppimista? Entä tarjoamalla tarkoituksenmukaisia ohjaus- ja tukipalveluja? Tai vaikkapa toteuttamalla mielekkään oppimisen seitsemää kriteeriä? Voiko verkko-opetukseen osallistuminen ylipäätään olla aikuisopiskelijalle mielekästä?
Section
Näkökulmia käytäntöön
Published
May 15, 2004
How to Cite
Lehto, S. (2004). Voiko verkkokurssi olla elämänmakuinen oppimisseikkailu? Kirjoituksia koulutuskokemuksista -kilpailussa 3. Aikuiskasvatus, 24(2), 174–180. https://doi.org/10.33336/aik.93558