Mediasodasta mediasivistykseen

  • Tapio Kujala
Avainsanat: media [http://www.yso.fi/onto/yso/p2445], koulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p84], medialukutaito [http://www.yso.fi/onto/yso/p14048], joukkoviestimet [http://www.yso.fi/onto/yso/p856], tiedonvälitys [http://www.yso.fi/onto/yso/p870], sodat [http://www.yso.fi/onto/yso/p1271], identiteetti [http://www.yso.fi/onto/yso/p9743], konfliktit [http://www.yso.fi/onto/yso/p7946], mainostoimistot [http://www.yso.fi/onto/yso/p15013], sotapropaganda [http://www.yso.fi/onto/yso/p28648], vaikutukset [http://www.yso.fi/onto/yso/p795]

Abstrakti

Sodat ja konfliktit ovat juurruttaneet uusia käytäntöjä median toimintaan. Nämä käytännöt näkyvät myös keskustelussa koulutuksesta. Vaihtoehtoisten puheenvuorojen ja näkemysten kuuluminen edellyttää mediasivistystä.

Osasto
Näkökulmia teemaan
Julkaistu
syys 15, 2015
Viittaaminen
Kujala, T. (2015). Mediasodasta mediasivistykseen. Aikuiskasvatus, 35(3), 215–220. https://doi.org/10.33336/aik.94148