Tutkimusmenetelmäopetuksen arviointikäytännöt verkko-opetuksessa

Avainsanat: tutkimusmenetelmät [http://www.yso.fi/onto/yso/p415], verkko-opetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p6621], aikuiskoulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p300], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945], opetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p2630], arviointi [http://www.yso.fi/onto/yso/p7413]

Abstrakti

Aikuiskoulutuksessa oppiminen tapahtuu yhä enemmän erilaisissa verkostoissa. Ei-kasvokkaisessa verkkoympäristössä oppimista arvioidaan parhaiten koko oppimisprosessin kuluessa, pelkkien lopputulosten arvioinnin sijaan.

Kirjoittajan esittely

Kirsi Günther, Tampereen yliopisto

YTM vät.
yliopisto-opettaja, Yhteiskunta- ja kulttuuritieteiden yksikkö, Tampereen yliopisto

Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
joulu 1, 2015
Viittaaminen
Günther, K., & Kuusisto, K. (2015). Tutkimusmenetelmäopetuksen arviointikäytännöt verkko-opetuksessa. Aikuiskasvatus, 35(4), 297–302. https://doi.org/10.33336/aik.94159