Osallistujakeskeisyys aikuiskoulutuksessa
Avainsanat:
opinnäytteet [http://www.yso.fi/onto/yso/p1380], aikuiskoulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p300], opetusmenetelmät [http://www.yso.fi/onto/yso/p988], aikuisdidaktiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p4928], osallistujakeskeisyys, legitimiteetti [http://www.yso.fi/onto/yso/p15854], osallistuminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p10727], kyselytutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10631], diskurssianalyysi [http://www.yso.fi/onto/yso/p7829], työllisyyskoulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p4162], työvoimapalvelut [http://www.yso.fi/onto/yso/p4161], työelämävalmiudet [http://www.yso.fi/onto/yso/p21989], työelämään ja koulutukseen valmentava, TYKO
Abstrakti
Artikkelissa käsitellään osallistujakeskeisyyden ongelmaa aikuiskoulutuksessa ja erityisesti työllisyyskoulutuksessa.
Viittaaminen
Lindroos, R. (1988). Osallistujakeskeisyys aikuiskoulutuksessa. Aikuiskasvatus, 8(4), 26–30. https://doi.org/10.33336/aik.96584