Osallistujakeskeisyys aikuiskoulutuksessa

  • Ritva Lindroos Helsingin yliopisto
Avainsanat: opinnäytteet [http://www.yso.fi/onto/yso/p1380], aikuiskoulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p300], opetusmenetelmät [http://www.yso.fi/onto/yso/p988], aikuisdidaktiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p4928], osallistujakeskeisyys, legitimiteetti [http://www.yso.fi/onto/yso/p15854], osallistuminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p10727], kyselytutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10631], diskurssianalyysi [http://www.yso.fi/onto/yso/p7829], työllisyyskoulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p4162], työvoimapalvelut [http://www.yso.fi/onto/yso/p4161], työelämävalmiudet [http://www.yso.fi/onto/yso/p21989], työelämään ja koulutukseen valmentava, TYKO

Abstrakti

Artikkelissa käsitellään osallistujakeskeisyyden ongelmaa aikuiskoulutuksessa ja erityisesti työllisyyskoulutuksessa.

Kirjoittajan esittely

Ritva Lindroos, Helsingin yliopisto

fil.lis., Helsingin yliopiston aikuiskasvatuksen tp. lehtori

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
Dec 1, 1988
Viittaaminen
Lindroos, R. (1988). Osallistujakeskeisyys aikuiskoulutuksessa. Aikuiskasvatus, 8(4), 26–30. https://doi.org/10.33336/aik.96584