Jatkuvaa oppimista osaamismerkein tutkinto- ja oppilaitosrajat ylittäen

Abstract

Digitaaliset osaamismerkit ovat yhä suositumpi tapa tunnistaa ja tunnustaa osaamista. Merkeille on luotava ja vakiinnutettava pelisäännöt, jotka selventävät niiden arvon niin oppijalle kuin oppilaitokselle ja työelämän edustajalle

Author Biography

Sanna Brauer, Oulun ammattikorkeakoulu

KT, AmO, lehtori, ammatillinen opettajakorkeakoulu, Oulun ammattikorkeakoulu

oppimisen ja koulutusteknologian tutkimusyksikkö LET, Oulun yliopisto

 

Section
Näkökulmia käytäntöön
Published
Dec 16, 2020
How to Cite
Brauer, S. (2020). Jatkuvaa oppimista osaamismerkein tutkinto- ja oppilaitosrajat ylittäen. Aikuiskasvatus, 40(4), 351–358. https://doi.org/10.33336/aik.100546