Reflektiivinen dialogi ongelmaperustaista koulutusta rakentavassa yhteistyössä

esimerkkitapauksena fysioterapeuttien koulutus

  • Marja-Leena Lähteenmäki

Abstract

Viimeisten vuosikymmenien aikana on ongelmaperustainen oppiminen PBL nähty pedagogisena strategiana työelämän ja koulutuksen välisessä yhteistyössä ja työelämää palvelevassa koulutuksessa. Tämän artikkelin tavoitteena on tarkastella opetussuunnitelmayhteistyöhön osallistuneiden henkilöiden välisen yhteistyön luonnetta ja tuottaa uutta tietoa PBL-opetussuunnitelmatyön tarpeisiin.
How to Cite
Lähteenmäki, M.-L. (2006). Reflektiivinen dialogi ongelmaperustaista koulutusta rakentavassa yhteistyössä: esimerkkitapauksena fysioterapeuttien koulutus. Aikuiskasvatus, 26(2), 84–95. https://doi.org/10.33336/aik.93676