”Enää ei olla kuin myyrät koloissaan”
yhteisöllinen työskentely opettajien täydennyskoulutuksessa
Abstract
Toimimme kouluttajina ja samalla aktiivisina työmme tutkijoina ja kehittäjinä opettajien täydennyskoulutusprosessissa. Artikkelissa kerromme opettajien roolivalinnoista ja kouluttajien roolivaihteluista prosessissa. Kuvaamme, miten mahdollistui ja toisaalta avautui tutkivan oppimisen jaettu asiantuntijuus ja sen merkityksellisyys oppimisprosessin oleellisena osatekijänä.
Section
Näkökulmia tutkimukseen
Published
Feb 15, 2011
How to Cite
Heinilä, H., & Tapani, A. (2011). ”Enää ei olla kuin myyrät koloissaan”: yhteisöllinen työskentely opettajien täydennyskoulutuksessa. Aikuiskasvatus, 31(1), 52–58. https://doi.org/10.33336/aik.93913