Avointa ja ilmaista korkeakoulutusta kaikille?

Moocien mahdollisuudet ja rajoitteet

Abstract

Avoimet, verkossa järjestettävät massakurssit eivät ole muuttaneet koulutusta niin radikaalisti kuin innokkaimmat odottivat. Moocit ovat kuitenkin hyödynnettävissä monenlaisiin tarkoituksiin, kun ymmärretään niiden pedagogiset rajoitteet ja asetetaan oppimistavoitteet realistisesti.

Author Biography

Mari Korpela, Tampereen yliopisto

YTT, sosiaali- ja kulttuuri-antropologian dosentti, akatemiatutkija, yhteiskuntatieteiden tiedekunta, Tampereen yliopisto

Section
Näkökulmia käytäntöön
Published
Jun 4, 2020
How to Cite
Korpela, M. (2020). Avointa ja ilmaista korkeakoulutusta kaikille? Moocien mahdollisuudet ja rajoitteet. Aikuiskasvatus, 40(2), 140–146. https://doi.org/10.33336/aik.95455