Tieteellisen täydennyskoulutuksen suunnittelusta

  • Jaakko Virkkunen valtiovarainministeriö
  • Kari Toikka

Abstract

Artikkelissa arvioidaan korkeakoulujen täydennyskoulutuksen tavoitteita ja käytännön toteuttamista. Täydennyskoulutustarpeen määrittelyn nähdään olleen liiaksi joko oppituolikeskeistä tai käytäntökeskeistä. Kirjoittajat esittävät kolme teesiä täydennyskoulutuksen suunnittelun kehittämiseksi ja tarkastelevat artikkelinsa lopuksi mahdollisuuksia lisätä täydennyskoulutuksen ja tutkimuksen vuorovaikutusta.

Author Biographies

Jaakko Virkkunen, valtiovarainministeriö
FK, Valtiovarainministeriön järjestelyosaston apulaiskoulutuspäällikkö
Kari Toikka
VTK
Section
Articles
Published
Sep 15, 1982
How to Cite
Virkkunen, J., & Toikka, K. (1982). Tieteellisen täydennyskoulutuksen suunnittelusta. Aikuiskasvatus, 2(3), 79–85. https://doi.org/10.33336/aik.96228