Tarvitaanko korkea-asteen täydennyskoulutuksessa omaa didaktiikkaa?
Abstract
Artikkelissa esitellään korkea-asteen täydennyskoulutuksen didaktisen kehittelyn suuntaa lähinnä suomalaisten esimerkkien pohjalta. Artikkelissa painotetaan koulutettavan näkökulman monipuolista huomioonottamista didaktisessa kehittelytyössä sekä vertaillaan didaktisen kehittelyn organisatorisia ehtoja. Artikkelissa arvioidaan, että suhteessa korkea-asteen perus- ja jatkokoulutukseen tarvitaan täydennyskoulutuksessa erilaista didaktista otetta, mutta yhtä oikeaa didaktiikkaa ei täydennyskoulutukseen ole kehitettävissä.
How to Cite
Varmola, T. (1986). Tarvitaanko korkea-asteen täydennyskoulutuksessa omaa didaktiikkaa?. Aikuiskasvatus, 6(1), 16–20. https://doi.org/10.33336/aik.96426