Inhimilliset toimintamahdollisuudet oikeudenmukaisuuden ja tasa-arvon kriteereinä
Avainsanat:
tasa-arvo [http://www.yso.fi/onto/yso/p2399], koulutuspolitiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p249], koulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p84], terapisoituminen, sosiaalinen oikeudenmukaisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p8609], peruskoulu [http://www.yso.fi/onto/yso/p2518], eriarvoisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p3478], oppimistulokset [http://www.yso.fi/onto/yso/p8587]
Abstrakti
Uusia ikkunoita terapisoitumiskeskusteluun.
Osasto
Puheenvuoroja
Julkaistu
Dec 1, 2014
Viittaaminen
Okkolin, M.-A., Lehtomäki, E., & Räsänen, R. (2014). Inhimilliset toimintamahdollisuudet oikeudenmukaisuuden ja tasa-arvon kriteereinä. Aikuiskasvatus, 34(4), 292–295. https://doi.org/10.33336/aik.94110