Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
  • Lähetä käsikirjoitus
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  • en fi de sv
  • Hae
Ainedidaktiikka
  • Uusin numero
  • Tulevat artikkelit
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset
    • Toimituskunta
    • Yhteystiedot
  1. Etusivu /
  2. Arkistot /
  3. Vol 4 Nro 1 (2020)

Vol 4 Nro 1 (2020)

Julkaistu: 2020-04-20

Toimitukselta

  • Etäkoulu on digitaalisuuden interventio

    Kalle Juuti, Seija Kairavuori, Arto Kallioniemi
    1-1
    • PDF

Artikkelit

  • Matematiikan parhaaksi osaajaksi kehittyminen perusopetuksen aikana

    Laura Niemi, Jari Metsämuuronen, Markku Hannula, Anu Laine
    2-33
    • PDF
  • Foneettinen osaaminen helpottaa vieraan kielen ääntämisen opettamista – kyselytutkimus suomalaisten kieltenopettajien käyttämistä ääntämisen opetusmenetelmistä

    Päivi Virkkunen, Minnaleena Toivola
    34-57
    • PDF
  • Erityisopettajaopiskelija verkkopalvelujen käyttäjänä Taustatutkimus ThinkMath-verkkopalvelun kehittämiseksi

    Eija Väisänen, Pirjo Aunio, Anu Laine
    58-78
    • PDF
  • Matematiikan opetus mielekkään oppimisen edistämisessä Integratiivista mallia kohti

    Rauno Koskinen, Harri Pitkäniemi
    79-98
    • PDF
  • Monilukutaitoa oppikirjan äärellä Miten alakoulun oppilaat monilukevat ympäristöopin oppikirja-aukeamaa?

    Pinja Herttovuo, Sara Routarinne
    99-121
    • PDF

Lähetä käsikirjoitus

Lähetä käsikirjoitus

Uusin numero

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Kehittänyt

Open Journal Systems

Ainedidaktiikka (ISSN 2489-5636) - Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry.

eISSN 2489-5636

Journal.fi
Open Journal Systems
Saavutettavuus
Ole hyvä ja lue palvelun tietosuojaseloste Hyväksyn