Siirry sisältöalueeseen Siirry navigaatioon Siirry alatunnisteeseen
  • Lähetä käsikirjoitus
  • Rekisteröidy
  • Kirjaudu sisään
  • Hae

##common.pageHeaderLogo.altText## Kulutustutkimus.Nyt

  • Uusin numero
  • Arkistot
  • Tietoa
    • Tietoa julkaisusta
    • Käsikirjoitukset ja vertaisarviointiprosessi
    • Toimituskunta
    • Tietosuojaseloste
    • Yhteystiedot
  • Kulutustutkimuksen seura ry

Uusin numero

Vol 15 Nro 1-2 (2021): Kulutustutkimus.Nyt
Uusin numero
Julkaistu: 2022-04-07

Koko numero

  • Koko lehti VOL 15 1-2/2021

Pääkirjoitukset

  • Pääkirjoitus: Kestävyys vastakkainasettelun lähteenä kuluttajien keskusteluissa ja mahdollisuutena kiertotalouden liiketoimintamalleissa

    Outi Uusitalo; Elina Närvänen
    4-6
    • pdf

Artikkelit

  • Ontologinen luokittelu ilmastonmuutoskeskustelun analysoinnissa – poliittinen kuluttajuus Suomi24-foorumilla

    Ilona Kousa
    7-29
    • PDF
  • Millaista kestävää arvoa voidaan luoda kuluttajille kiertotaloutta edistävällä Vaatteet palveluna -mallilla?

    Maria Antikainen, Henna Knuutila, Kaisa Vehmas, Minna Kulju, Pirjo Heikkilä
    30-58
    • pdf

Lektiot

  • Lectio praecursoria Power of Marketplace Myths in Energy Transition: Unveiling Timeless Mythologies in Finnish Energy Agora

    Petra Berg
    59-65
    • pdf
  • Lectio praecursoria Sufficiency transitions: Realizing consumption changes for environmental sustainability

    Maria Sandberg
    66-71
    • pdf
  • Lektio: Asiantuntijoiden kompetenssit ja käytännöt sekä käytäntöjen digitalisoituminen aistinvaraisen laadun arvioinnissa

    Ulriikka Savela-Huovinen
    72-77
    • pdf

Kirja-arviot

  • Pasi Mäenpää & Maija Faehnle (2021): 4. sektori: kuinka kaupunkiaktivismi haastaa hallinnon, muuttaa markkinat ja laajentaa demokratiaa

    Jani Varpa
    78-79
    • pdf

English abstracts

  • English abstracts

    Toimitus
    80
    • pdf
Näytä kaikki numerot

Kulutustutkimus.Nyt on Kulutustutkimuksen seura ry:n julkaisema kulutustutkimukseen keskittyvä monitieteellinen lehti. Lehti ilmestyy sekä painettuna että verkossa. 

Lohkon otsikko
  • Kuluttajan psykologinen voimaantuminen
    42
  • Millaista kestävää arvoa voidaan luoda kuluttajille kiertotaloutta edistävällä Vaatteet palveluna -mallilla?
    38
  • Kulutuksen vähentämisen tavat kestävässä kuluttamisessa
    33
  • Ontologinen luokittelu ilmastonmuutoskeskustelun analysoinnissa – poliittinen kuluttajuus Suomi24-foorumilla
    25
  • Väri materiaalina? - Kuluttajien näkemyksiä tekstiilien väriaineiden alkuperästä, turvallisuudesta ja luonnollisuudesta
    17

Uusin numero

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

ISSN 1797-2345 eISSN 1797-1985

Journal.fi
Open Journal Systems
Saavutettavuus