Sähköpostin avulla perustelevaan keskusteluun?

  • Miika Marttunen Jyväskylän yliopisto
Avainsanat: korkeakouluopiskelu [http://www.yso.fi/onto/yso/p13164], sähköposti [http://www.yso.fi/onto/yso/p16666], argumentointi [http://www.yso.fi/onto/yso/p12814], keskustelu [http://www.yso.fi/onto/yso/p14004], dialogi [http://www.yso.fi/onto/yso/p14560], kriittinen ajattelu [http://www.yso.fi/onto/yso/p24862], väitöskirjat [http://www.yso.fi/onto/yso/p11614]

Abstrakti

Vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa edistää argumentointitaitojen ja kriittisen ajattelun kehittymistä. Entä kun vuorovaikutus tapahtuu sähköpostin avulla? – Kirjoittaja väitteli kasvatustieteiden tohtoriksi 7.6.1997 Jyväskylän yliopistossa. Väitöskirjan aiheena oli Studying argumentation in higher education by electronic mail.

Kirjoittajan esittely

Miika Marttunen, Jyväskylän yliopisto

KT

erikoistutkija, kasvatustieteen laitos, Jyväskylän yliopisto

Marttunen väitteli kasvatustieteiden tohtoriksi 7.6.1997 Jyväskylän yliopistossa. Väitöskirjan aiheena oli Studying argumentation in higher education by electronic mail.

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
joulu 1, 1997
Viittaaminen
Marttunen, M. (1997). Sähköpostin avulla perustelevaan keskusteluun?. Aikuiskasvatus, 17(4), 283–290. https://doi.org/10.33336/aik.92463