Kriittinen yrittäjyysopetus kyseenalaistaa yrittäjyyden reittinä vapauteen

Verduijn, Karen & Berglund, Karin (toim.) (2018). Revitalizing Entrepreneurship Education. Adopting a Critical Approach in the Classroom. Routledge. 270 sivua.

  • Kirsi Peura Turun yliopisto

Abstract

Yrittäjyyttä ei voida korkeakouluissa tarkastella enää yhtenä oppiaineena muiden joukossa, koska se on läsnä kaikkialla ja koskee kaikkia, teoksessa huomautetaan. 

Author Biography

Kirsi Peura, Turun yliopisto

FT

tutkijatohtori, yrittäjyysasiamies

 

Section
Kirja-arvio
Published
Jun 12, 2019
How to Cite
Peura, K. (2019). Kriittinen yrittäjyysopetus kyseenalaistaa yrittäjyyden reittinä vapauteen: Verduijn, Karen & Berglund, Karin (toim.) (2018). Revitalizing Entrepreneurship Education. Adopting a Critical Approach in the Classroom. Routledge. 270 sivua. Aikuiskasvatus, 39(2), 162–163. https://doi.org/10.33336/aik.82990