Kriittinen yrittäjyysopetus kyseenalaistaa yrittäjyyden reittinä vapauteen

Verduijn, Karen & Berglund, Karin (toim.) (2018). Revitalizing Entrepreneurship Education. Adopting a Critical Approach in the Classroom. Routledge. 270 sivua.

  • Kirsi Peura Turun yliopisto
Avainsanat: korkeakoulutus, yrittäjyys, asiantuntijat

Abstrakti

Yrittäjyyttä ei voida korkeakouluissa tarkastella enää yhtenä oppiaineena muiden joukossa, koska se on läsnä kaikkialla ja koskee kaikkia, teoksessa huomautetaan. 

Kirjoittajan esittely

Kirsi Peura, Turun yliopisto

FT

tutkijatohtori, yrittäjyysasiamies

 

Osasto
Kirja-arvio
Julkaistu
kesä 12, 2019
Viittaaminen
Peura, K. (2019). Kriittinen yrittäjyysopetus kyseenalaistaa yrittäjyyden reittinä vapauteen: Verduijn, Karen & Berglund, Karin (toim.) (2018). Revitalizing Entrepreneurship Education. Adopting a Critical Approach in the Classroom. Routledge. 270 sivua. Aikuiskasvatus, 39(2), 162–163. https://doi.org/10.33336/aik.82990