Ammattikorkeakoulun osaamisperustaisen opetussuunnitelman tulkintarepertuaarit
Avainsanat:
ammattikorkeakoulut [http://www.yso.fi/onto/yso/p10564], opetussuunnitelmat [http://www.yso.fi/onto/yso/p5140], osaaminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p8343], tulkinta [http://www.yso.fi/onto/yso/p4511], pedagogiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p1584], diskurssianalyysi [http://www.yso.fi/onto/yso/p7829], diskurssi [http://www.yso.fi/onto/yso/p17817], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945]
Abstrakti
Osaamisperustainen pedagogiikka näyttää olevan ammattikorkeakouluissa vielä alkuvaiheessa. Myös aiemmin hankitun osaamisen tunnistamisen ja tunnustamisen ajatus on yhä vieras.
Osasto
Näkökulmia tutkimukseen
Julkaistu
Dec 1, 2016
Viittaaminen
Laajala, T. (2016). Ammattikorkeakoulun osaamisperustaisen opetussuunnitelman tulkintarepertuaarit. Aikuiskasvatus, 36(4), 294–302. https://doi.org/10.33336/aik.88515