Vol 26 Nro 2 (2006): Aikuiskasvatus 2/2006: Tiedonmuodostuksen ja oppimisen tapoja – dialogisuus, vuorovaikutus, ruumiillisuus

					Näytä Vol 26 Nro 2 (2006): Aikuiskasvatus 2/2006: Tiedonmuodostuksen ja oppimisen tapoja – dialogisuus, vuorovaikutus, ruumiillisuus

Aikuiskasvatus on tieteenalansa ainoa vertaisarvioitu kotimainen tiedejulkaisu, joka pyrkii lisäämään tutkimuksen ja käytännön välistä vuoropuhelua yhteiskunnassa. Lehti on luettavissa Journal.fi-palvelussa koko julkaisuajaltaan, vuodesta 1981 lähtien.

Digitointihankkeessa kysyttiin julkaisulupia kirjoittajilta ja kuvaajilta mahdollisimman kattavasti. Ellei kysely ole tavoittanut sinua, voit antaa luvan painetussa lehdessä ilmestyneen työsi julkaisemiseen verkkolomakkeella: http://bit.ly/aikuiskasvatuksen_digitointilupa.

Jos koet, että sinun tai läheisesi tekijänoikeuksia on loukattu, ota yhteyttä Aikuiskasvatuksen toimitukseen (aikuiskasvatuslehti@kvs.fi) ja poistamme halutessasi artikkelin Journal.fi-palvelusta.

kansi: Ateljee Heijastus

Julkaistu: 2006-05-15

Pääkirjoitus

Artikkelit