Verkkopohjaista tiedekasvatusoppimateriaalia rakentamassa – synteesin luominen sisällön, pedagogiikan ja teknologian (TPACK) välille
Abstrakti
Tiedekasvatus ja sähköinen oppimateriaali kuuluvat 2010-luvun avainkäsitteisiin puhuttaessa koulutuksen ja opetuksen mukauttamisesta muuttuvan yhteiskunnan ja tulevaisuuden tarpeisiin. Tässä artikkelissa tarkastelemme, millaisia tekijöitä verkkopohjaista tiedekasvatusoppimateriaalia kehitettäessä tulee huomioida. Artikkelin tutkimusaineisto kerättiin RajatOn-hankkeessa, jossa tuotettiin vuosina 20142015 verkkopohjaista tiedekasvatusoppimateriaalia rajojen tutkimiseen.
Osasto
Artikkelit
Julkaistu
2015-03-01
Viittaaminen
Koskelo, K., & Kaisto, V. (2015). Verkkopohjaista tiedekasvatusoppimateriaalia rakentamassa – synteesin luominen sisällön, pedagogiikan ja teknologian (TPACK) välille. Kasvatus & Aika, 9(1). Noudettu osoitteesta https://journal.fi/kasvatusjaaika/article/view/68509